zaim

Thursday 17 November 2011

Almost end of the 2011...

Assalammualaikum...

First of all, sihat tak korang semua?? Ape tak sihat?? Semoga cepat sembuh yee. Kalau yang sihat tu jom bace blog Zaim nii.

Rase macam cepat kan bile tahun 2011 dah nak berakhir. Pejam, celik, pejam, celik...tgk dah 17 november. The time sure flies pretty fast tho! It feels like yesterday I just arrived here (Msia) from Beijing lah. Heh, speaking of Beijing, I miss my frenz soo much there! I wish I could see them in future hopefully. Anyway, right now it's new LIFE, new SCHOOL and new FRENZ. I don't feel isolated from new people around me becoz they friendly and pretty cool.

Jom tukaq topic pulak...tapi pasai apa hah?? (tu dia dah cakap org utara dah) Result periksa akhir tahun.....aduyai! rase macam takde peluang nak dapat A untuk PMR tahun depan. Tapi takpe, baru masok sekolah, jangan rase down! think positive! ade banyak mase lagi. Boleh pegi tuisyen! InshaAllah! To all my frenz and teachers in Smk Desa Tun Hussein Onn, thanks alot kerana being friendly and beri ilmu  kepada Zaim for the final exam, and also helped and supported me when Zaim dalam kesusahan. (Macam nak pindah skolah lain pulak....) InshaAllah, Im still gonna study in Smk Desa Tun Hussein Onn next year probably until PMR, I think but different class. Hopefully, the class would be okay and frenz would be friendly. Amin. Also, sape yg nak pindah skolah tu gud luck and all the best ye!

Well thats it for today! May peace be upon you / Assalammualaikum dan selamat beramal!

No comments:

Post a Comment